Alla inlägg den 28 november 2009

Av mitt-liv- - 28 november 2009 23:29

hade två skumma drömmar ena var mardröm och den andra var en önskedröm.


Jag vaknade med ett ryck vid sex tiden imorse. Jag hade drömt att jag var på min gamla skola i idrotshalen med min gamla klass och min gamla lärare (Carina).


Carina sa att vi skulle göra en indisk dans så alla började dansa och vifta med armarna.Då upptäckte jag att jag hade t-shirt på mig och plåstrarna jag brukar har på mina sår för att de inte ska synas så mycket var borta. Jag blev lite orolig att nån skulle se men jag sket i de och började dansa med alla andra. Carina tittade på mig. Sen gick en kille fram till mig med ett brev han sa att den var från Carina. Brevet var täckt av blod och jag förstod att det var mitt blod. Jag sprang ut från gympasalen och grät sen vaknade jag.


Och den andra drömmen var att jag och killen strulade och allt var jätte romantiskt.

Den drömmen var nog värst för jag vet att den inte kommer bli san. :,(

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du någonsin tänkt tanken att ta ditt liv?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards